Interim werkzaamheden
Uw bedrijf groeit? Of een werknemer valt onverwachts weg uit het arbeidsproces? U wilt geen werknemer of uitzendkracht aannemen vanwege de inwerktijd?
Ik kan u de uitkomst bieden, geheel naar uw eigen wensen en behoefte,
bij het volgende:
Tijdelijke vervanging bij bijvoorbeeld ziekte of langdurig verlof
Wegwerken van grote achterstanden
Implementatie van nieuwe programmatuur of procedures
Herstructureren van de financiële administratie
De functies waar u mij voor in kunt zetten zijn:
Financieel medewerker
Hoofd Administratie
(Assistent) Financial Controller
Assistent-Accountant
Door mijn ervaring als Assistent-Accountant, Hoofd Administratie en Financial Controller, heb ik veel verschillende administraties in diverse branches gezien en met veel verschillende software gewerkt.
Als ZZP-er heb ik werkzaamheden uitgevoerd als Financieel Medewerker en Financial Controller. Tevens behoorde daar ook het opstellen van (geconsolideerde) jaarrekeningen en maandrapportages bij. Ook heb ik projectadministratie aan mijn lijst met ervaringen kunnen toevoegen.
Voorbeelden van software waar ik mee gewerkt heb zijn Exact Online, SAP, Alert / Cash & Pay en Fis 2000 op administratief gebied. Voor de salarisadministratie heb ik gewerkt met Afas Profit en Specifiek voor controlling met Lucanet en Sap Netweaver (BI).
Referenties
Sascha werkt sinds 2017 voor ons bedrijf. Met de nodige precisie en flexibiliteit verricht hij voor diverse werkmaatschappijen de administratie tot aan de concept jaarrekening. Verder is hij loyaal en een prettig persoon om mee samen te werken.
Wij zijn heel tevreden over zijn werkzaamheden en werkwijze. Sascha is rustig, duidelijk en komt zijn afspraken na. Sascha denkt mee, binnen verschillende facetten binnen ons bedrijf. De boekhouding is in het geheel binnen ons bedrijf goed opgezet en er zijn goede en duidelijke afspraken gemaakt.